Kiermasz Walentynkowy
13 II 2024 r. Samorząd Uczniowski zorganizował Kiermasz Walentynkowy. Zebraliśmy 630,75 zł. Zebrane pieniądze przekazaliśmy dla Taty naszej koleżanki na protezę ręki lub rehabilitację.
Dziękujemy Wam. Macie wielkie serca.
Wizyta uczniów technikum reklamy w Agencji Reklamy Dentsu w Warszawie
Po raz drugi, 7 lutego, uczniowie naszej szkoły gościli w siedzibie Agencji Reklamy Dentsu Poland. Pracownicy Dentsu, światowego lidera sieci agencji reklamowych, w profesjonalny sposób zaprezentowali swoją firmę, specyfikę pracy w branży reklamowej, podstawowe zasady tworzenia kampanii reklamowych czy sporządzania, tzw. briefu od klienta dla agencji. Uczniowie uczestniczyli w dyskusji odnośnie współczesnych zagrożeń środowiska naturalnego, szczególnie zanieczyszczenia wody. Dowiedzieli się jak Agencja tworzyła swoją kampanię reklamową z zakresu ekologii pod nazwą „Co roślinom w liściach gra?”.
Młodzież w grupach, w formie warsztatowej, tworzyła symulacyjny brief marketingowy dla Dentsu na zlecenie Firmy Skoda - producenta samochodów. Efekty pracy lider grupy omawiał na forum. Zaprezentowana koncepcja była następnie oceniana przez, tzw. sztuczną inteligencję i oczywiście pracowników Agencji. Uczniowie nabywali umiejętności tworzenia kampanii reklamowej, wystąpień publicznych, kreatywnego myślenia oraz pracy w grupie.
Następnym punktem wizyty było zwiedzanie siedziby Agencji, która niewątpliwie świadczy o światowym poziomie firmy. Cała wizyta była przygotowana w profesjonalny sposób i przebiegała w miłej atmosferze. Nad całą organizacją czuwała Pani Jadwiga Jadziewicz- Social Impact Manager oraz zarządzająca projektami w ramach HR w Dentsu Polska, której serdecznie dziękujemy!
Po wizycie w Agencji, po krótkim spacerze po Starym Mieście i posiłku, uczniowie przebywali w Muzeum Iluzji, interaktywnej, edukacyjno-rozrywkowej przestrzeni dla każdego. To miejsce niezwykłych doznań i paradoksów, gdzie przenika się rzeczywistość i złudzenia. Muzeum jest także świetnym miejscem do robienia atrakcyjnych zdjęć, z czego nasi uczniowie chętnie korzystali.
W wycieczce brali udział uczniowie klas: 1R,2R i 3R.
Organizatorzy i opiekunowie wycieczki: B. Gocłowska, D. Kulesza.
VII edycja ogólnopolskiego konkursu grantowego „Tradycyjny sad”
Wzorem roku ubiegłego przystąpiliśmy do VII edycji ogólnopolskiego konkursu grantowego „Tradycyjny sad”. Postanowiliśmy rozszerzyć nasz sad o wiśnie. Dlatego 8 lutego z okazji Tłustego czwartku zorganizowaliśmy kiermasz ciast, pączków i owoców. Przygotowaliśmy również plansze edukacyjne pod hasłem: „Wiśnie – kropla słodyczy w Kurpiowskim sadzie”. Przedstawiliśmy na nich informacje dotyczące cech charakterystycznych, odmian, właściwości owoców wiśni oraz drewna wiśniowego. Nie zabrakło na nich ciekawostek np. o najstarszej wiśni w Japonii i najgrubszej wiśni w Polsce.
Działanie przygotował zespół „Kurpiowski sad 2” wraz z wolontariuszami.
IX edycja Międzyszkolnego Konkursu Języka Angielskiego
Dnia 8 lutego 2024 r. w naszej szkole odbyła się IX edycja Międzyszkolnego Konkursu Języka Angielskiego dla uczniów klas czwartych technikum z Zespołów Szkół Zawodowych w Ostrołęce. Organizatorami konkursu byli nauczyciele języka angielskiego: pani Ewa Grzeszczyk, Marta Łojewska oraz Marzena Waszyk. Konkurs miał formę pisemnego testu sprawdzającego poziom i umiejętności językowe uczniów. Każda szkoła miała możliwość zgłoszenia pięciu najlepszych uczniów ze swojej placówki. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Macmillan oraz Radzie Rodziców przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 uczniowie otrzymali książki do nauki języka angielskiego, readersy oraz różne gadżety. Sponsorom serdecznie dziękujemy, a laureatom składamy gratulacje. Oto lista tegorocznych zwycięzców:
1. Bartosz Józwiak, ZSZ nr 3
2. Piotr Kurpiewski, ZSZ nr 3
3. Roksana Domian, ZSZ nr 3