• Contrast
    • Default mode
    • Night mode
    • High Contrast Black White mode
    • High Contrast Black Yellow mode
    • High Contrast Yellow Black mode
    • Layout
    • Fixed layout
    • Wide layout
    • Font
    • Set Smaller Font
    • Set Default Font
    • Set Larger Font
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2
  • Start
  • Rekrutacja

    • Rekrutacja ON-LINE
    • Kierunki kształcenia
    • Zasady Rekrutacji
    • Harmonogram rekrutacji
    • Szkoła dla dorosłych
    • FAQ rekrutacji
    • Nabór - Kursy i Branżowa Szkoła II Stopnia
  • Kierunki Kształcenia
    • Technik Informatyk - oddział przygotowania wojskowego
    • Technik pojazdów samochodowych - oddział przygotowania wojskowego
    • Technik pojazdów samochodowych - oddział o profilu mundurowym (policja/straż graniczna)
    • Technik elektronik - oddział przygotowania wojskowego
    • Liceum ogólnokształcące – oddział przygotowania wojskowego
    • Technik Budownictwa
    • Technik Weterynarii
    • Technik Reklamy
    • Technik Usług Fryzjerskich
    • Branżowa Szkoła I Stopnia
  • Szkoła
    • Patron szkoły
    • Historia szkoły
    • Dyrekcja
    • Rada pedagogiczna
    • RODO
  • Dokumenty
    • Stypendia edukacyjne Miasta Ostrołęki
    • Szkolne zestawy podręczników
      • Szkolny zestaw podręczników klasa I
      • Szkolny zestaw podręczników klasy II-V
    • Deklaracja dostępności
    • Informacje dla Emerytów
      • Wycieczka WILNO – DRUSKIENNIKI
      • Regulamin ZFŚŚ
      • Informacja
      • Wniosek do Funduszu Socjalnego (ZFŚS)
      • Wniosek o przyznanie pomocy zdrowotnej
      • Tabela dofinansowań
      • Oświadczenie RODO
    • Dokumenty szkolne
      • Statut Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Ostrołęce
      • Statut Centrum Kształcenia Zawodowego
      • Statut Technikum Nr 2
      • Statut Szkoły Branżowej I Stopnia
      • Statut IV Liceum Ogólnokształcącego
      • Wymagania edukacyjne
      • Procedura udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
      • Program wychowawczo-profilaktyczny
      • Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
      • Procedury postępowania dotyczące działań zapewniających bezpieczeństwo młodzieży mieszkającej w internacie ZSZ NR 2 w Ostrołęce
      • Zasady e-dziennik
      • Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia młodzieży
      • Standardy ochrony małoletnich
      • Standardy ochrony małoletnich (wersja skrócona)
      • Legitymacja szkolna
    • Ubezpieczenie szkolne
      • Informacja
      • Zgłoszenie roszczenia z ubezpieczenia NNW Szkolnego
      • Oświadczenia indywidualne
      • OWU NNW Szkolne V RODO
    • Wyprawka
      • Informacja
      • Wniosek
      • Rozporządzenie
      • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
      • Zarządzenie prezydenta
  • Organizacja
    • Plan lekcji
    • Dzwonki
    • Kalendarz Roku Szkolnego MEN
    • Kalendarz Roku Szkolnego - ZSZ 2
    • Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze
    • Harmonogram dostępności nauczycieli w szkole
    • Rada rodziców
    • Pedagog szkolny
      • Dyżury pedagogów
      • Instytucje wspierające pomocą psychologiczno -pedagogiczną
      • Uczniowie
      • Rodzice
      • Aktualności
    • Doradca zawodowy
      • Treści programowe z zakresu doradztwa zawodowego
        • DLA TECHNIKÓW
        • DLA BRANŻOWYCH SZKÓŁ I STOPNIA
      • Godziny pracy
    • Centrum Kształcenia Zawodowego
      • Plan Dokształcania Teoretycznego młodocianych pracowników uczniów Branżowej Szkoły I stopnia -turnusy stopień II i III
      • Plan Dokształcania Teoretycznego młodocianych pracowników uczniów Branżowej Szkoły I stopnia -turnusy stopień I
      • Harmonogram i programy nauczania w zawodzie Fryzjer i Mechanik pojazdów samochodowych st. I, II, III
      • Skierowanie indywidualne
      • Skierowanie
    • Dyżury
    • Biblioteka
      • Artykuły
      • Godziny pracy
  • Egzaminy
    • Egzamin maturalny
      • Informacja
      • Harmonogram
      • Zasady składania deklaracji
      • Informatyka
      • Przybory
      • Dostosowania
    • Egzaminy zawodowe
    • Egzaminy poprawkowe
  • eSzkoła
    • Vulcan - logowanie
    • Office 365 - logowanie
    • UONETt+Office 365 - instrukcje
    • Nauczanie zdalne
    • Epodreczniki
    • Ankieta - Rola AI w edukacji
  • Galeria
    • Zdjęcia
    • Filmy
      • Klasy wojskowe
      • Klasa fryzjerska
      • Technik weterynarii
      • Mam Haka Na Raka
      • Pierwsza pomoc
      • Inne filmy
  • Internat
  • 60-lecie
    • Dyrektorzy szkoły
    • Kalendarium
    • Tego nie wiesz o "Dwójce"
    • Zarys historii szkoły
    • "Orły Dwójki"
    • Sukcesy sportowe
    • Odznaczenia, medale, tytuły, certyfikaty
    • Najdzielniejsi z dzielnych...
    • PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ!
    • Transmisje konferencji i uroczystości głównych
    • Galeria z obchodów 60-lecia
    • Ławeczka multimedialna - kod QR
  • Projekty
    • PROJEKTY REALIZOWANE W ZSZ Nr 2 W RAMACH FUNDUSZY EUROPEJSKICH
    • TRADYCYJNY SAD
      • Aktualności
      • 2022-2023 jabłonie
      • 2023-2024 wiśnie
      • 2024-2025 śliwy
    • Projekt I-Career
      • O projekcie
      • Foto relacja
      • Wizyta studyjna
      • Udział ZSZ Nr 2 w projekcie i-Career
      • Projekt I-Career – ewaluacja i upowszechnianie
    • Projekt Ostrołęka-Meppen
      • Aktualności
      • O projekcie
      • Regulamin
      • Karta zgłoszenia
    • PO WER
      • Informacja
      • Regulamin
      • Karta zgłoszenia
      • Lista osób zakwalifikowanych do projektu
      • Portugalia - foto relacja
      • Turystyczne atrakcje północnej Portugalii - przewodnik
      • Portugalia oczami zawodowca - Amelia Żynda
      • Film nr 1 youtube - Protugalia
      • Film nr 2 youtube - Protugalia
  • Samorząd Uczniowski
    • Aktualności
    • Prezydium Samorządu Uczniowskiego i opiekunowie
  • Kontakt
  • ERASMUS
    • PROJEKT AKREDYTACJI 01.06.2024-31.08.2025
    • REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE - uczniowie (Hiszpania)
    • REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE - nauczyciele (Chiny)
    • Akredytacja Erasmus
    • FORMULARZ REKRUTACYJNY nauczyciele - Sycylia
    • REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE - nauczyciele (Sycylia)
    • Galerie zdjęć z mobliności
TECHNIK INFORMATYK - oddział przygotowania wojskowego
TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - oddział przygotowania wojskowego
TECHNIK REKLAMY
TECHNIK ELEKTRONIK - oddział przygotowania wojskowego
TECHNIK USŁUG FRYZJERSKICH
TECHNIK BUDOWNICTWA
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE - oddział przygotowania wojskowego
TECHNIK WETERYNARII
  • ulotka A5 1.jpg
  • ulotka A5 2.jpg
  • ulotka A5 3.jpg
  • ulotka A5 4.jpg
Previous Next Play Pause
 
 

Ogłoszenie o przetargu na artykuły spożywcze

UWAGA

Zmiany w treści formularza ofertowego - dostawa ryb i przetworów 

pdfZP_12_2019_Ryby v 2.pdf 

Do pobrania ogłoszenia o przetargu na artykuły spożywcze

SYMULATOR W AKCJI….

Grudniowo/styczniowe wydanie pisma „Przewoźnik” z naszym uczniem na okładce. Dawid Stefański uświetnił  finał wielkiej sprawy związanej z akcją: „Ilu uczniów zmieści się w  kabinie ciężarówki”. Główną nagrodą była możliwość całodziennego szkolenia młodzieży na profesjonalnym symulatorze jazdy ciężarówką. W naszej szkole miało to miejsce 27 listopada 2018 r. Tam też o swoich  wrażeniach i możliwościach mógł opowiedzieć nasz uczeń. Został od razu zauważony i poproszony o udostępnienie swojego wizerunku na okładkę pisma.

„Pewnie, że było trochę stresu, zwłaszcza na początku, gdzie trudność stanowiło samo opanowanie sprzętu, to przecież nie rower…” – komentował Dawid.

Podczas spotkania przedstawiono również pozycję międzynarodowego transportu drogowego i jego potencjał. Zachęcano do dalszej nauki, ćwiczeń, a także obiecano Kategorię C w szkołach. Wszystko na dobrej drodze. Dawidowi gratulujemy , pozostałym kierowcom również trafnego wyboru zawodu. Powodzenia!!!!!

SZKOLNY KONKURS „ARCHITEKTURA NIEPODLEGŁEJ”

 

„Architektura, jak każda sztuka, jest najdoskonalszym zwierciadłem,  w którym odbijała się epoka tworząca ją, i z szczątków jej nawet można łatwo odgadnąć stopień materialnej i moralnej kultury tych, którzy ją do życia powołali, choć sami od wieków do snu wiecznego się pokładli.”         /Stanisław Noakowski/      

 

Celem konkursu było poszerzenie wiedzy na temat roli budownictwa w tworzeniu  nowego niepodległego państwa polskiego, uczczenie 100-lecia odzyskania niepodległości oraz kształtowanie poczucia własnej tożsamości narodowej i postawy patriotycznej. Odzyskanie niepodległości przez Polskę w 1918 r. postawiło przed młodym państwem zadania o podstawowym znaczeniu – scalenie ziem trzech różnych zaborców oraz stworzenie silnego i sprawnie funkcjonującego organizmu państwowego. Istotna  rola przypadła tu architekturze. Do najważniejszych zadań należała budowa gmachów tworzących infrastrukturę państwową i społeczną, których było o wiele za mało w stosunku do potrzeb – szkół, szpitali, dworców kolejowych, budynków dla wojska, gmachów użyteczności społecznej. Istotny był również wybór właściwych form architektonicznych. W pierwszym rzędzie zwrócono się w kierunku form narodowych odwołujących się do przeszłości Polski, przywołujących pamięć o dawnej polskiej kulturze, a także rozwiązań klasycznych. Z czasem otworzono się silniej na współczesność preferując modernizm mający budować obraz Polski jako kraju nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się. Młodzi twórcy, wykształceni już w wolnej Polsce, absolwenci Politechniki Lwowskiej i Politechniki Warszawskiej opracowywali niezwykle ciekawe i śmiałe projekty architektoniczne.

 Forma prac konkursowych była dowolna - zdjęcia, filmy, rysunki, prezentacje multimedialne itp.  Zwycięzcami konkursu zostali:

I miejsce – Rafał Dąbkowski  kl. 2B

II miejsce – Igor Myślak kl. 1Bw

III miejsce – Marlena Bieńkowska  kl. 1B

Organizatorzy – nauczyciele przedmiotów budowlanych

UCZNIOWIE BUDUJĄ MOST – BLIŹNIACZY ŚLAD

Praca uczniów naszej szkoły – BLIŹNIACZY ŚLAD -  została wyróżniona w ogólnopolskim konkursie „Europa z naszej ulicy” zorganizowanym przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży. Zuzanna Makowska, Karolina Banul. Magdalena Rudnicka, Janusz Mielnicki z klasy drugiej budowlanej oraz Agnieszka Banul z pierwszej weterynaryjnej zostali zaproszeni na prezentacje finałowe do Warszawy.

W trakcie pracy nad projektem grupa zainteresowała się konstrukcją mostu Madalińskiego w Ostrołęce. Przeprawa przez rzekę Narew  jest obiektem czteroprzęsłowym, którego łuk przęsła nurtowego  ma 110  metrów rozpiętości.. Wyróżnia ją brak podpór usytuowanych w wodzie.  Do stalowego łuku dużej wysokości podwieszono za pośrednictwem 10 par stalowych lin pomost pełniący dodatkowo rolę ściągu.  Przęsło wykonane zostało na brzegu rzeki, a następnie podniesione i nasunięte, przy wykorzystaniu barki, na filary żelbetowe. Jest to jedyna budowla tego typu w Polsce.

 Młodzież szkolna dotarła do źródła -  firmy BETONSTAL i uzyskała szczegółowe informacje na temat historii budowy mostu. Największym, jak się okazało,  wyzwaniem było przerzucenie gotowego mostu na drugi brzeg. Stalowy tor, powleczony warstwą teflonu, ułatwiał konstrukcji przesuwanie się w kierunku drugiego brzegu. Z jednej strony pchały go, a z drugiej ciągnęły specjalne wyciągi. Od dołu podtrzymywała most specjalna jednostka pływająca. 

Ostrołęcki most ma swojego bliźniaka w Hiszpanii. Inspiracją dla mostu Madalińskiego był  most  Barqueta  przez rzekę Gwadalkiwir  w Sewilli. I w tym przypadku zasadnicza konstrukcja została wykonana na brzegu, lecz następnie obrócona za pomocą pontonów o 90 stopni i osadzona na podporach na drugim brzegu.

Uczniowie przyjrzeli się obydwu konstrukcjom i postanowili zbudować własny most. Prace trwały około miesiąca. Obejmowały studiowanie dokumentacji, projekt makiety wykonany w programie komputerowym do rysowania AutoCAD, a następnie realizację przedsięwzięcia. Zespołowa praca sprzyjała rozwojowi kompetencji społecznych młodzieży. Udział w zadaniu uświadomił młodym ludziom jak ważna jest inspiracja i wymiana myśli technicznej oraz współpraca. Inżynieria nie ma granic, liczy się współpraca pomiędzy ludźmi i rozwój.

FOTO RELACJA

WARSZTATY - DEKORACJE BOŻONARODZENOWE 2018

Bożonarodzeniowe dekoracje są jednym z elementów świąt. To one tworzą nastrój i wyjątkową atmosferę. Wiele ozdób świątecznych możemy wykonać samodzielnie. W dniu  19.12.2018 odbyły sie w naszej szkole warsztaty dla uczniów z tworzenia dekoracji bożonarodzeniowych. Chętni uczniowie pod okiem nauczycieli wykonywali stroiki do dekoracji stołu, domu, drzwi wejściowych oraz stajenkę betlejemską. Dekoracje świąteczne tworzą nastrój i atmosferę związaną z Bożym Narodzeniem. Najpopularniejszym kolorem dominującym podczas świąt jest czerwień. Barwa ta niezmiennie kojarzy się z Bożym Narodzeniem i podkreśla atmosferę tych świąt. Złoto to kolor, który związany jest z bożonarodzeniową tradycją i doskonale prezentuje się w aranżacji świątecznych wnętrz. Ponadto w dekoracjach świątecznych wciąż dominują: zieleń, biel, srebro oraz niebieski w odcieniu chabrowym. Modne są zarówno ozdoby świąteczne w stylu skandynawskim, które są  wykonane z materiałów naturalnych: drewna, gałęzi z igliwiem, szyszek, suszonych owoców, jak i tradycyjne bombki, ozdoby wykonane na szydełku, zabawki, pierniczki, świece itp. Święta Bożego Narodzenia to doskonała okazja, aby udekorować nasze mieszkanie i sprawić, że zagości w nich świąteczna atmosfera. Wszystkim, którzy wzięli udział w zajęciach serdecznie dziękujemy.

M. Orłowska i B. Łada.

FOTO RELACJA

List dotyczący przeciwdziałania dopalaczom i bezpieczeństwa uczniów podczas ferii zimowych

Podziekowanie

Strona 89 z 203

  • start
  • poprz.
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • nast.
  • koniec

INFORMATOR 2025/2026

E-DZIENNIK

Szkoła prowadzi pion certyfikowanych wojskowych klas mundurowych. Program Ministerstwa Obrony Narodowej

  

 

 Certyfikat uczestnictwa

Akademia Sztuki Wojennej

 Microsoft Azure

Office 365

      

 

Joomla Templates by Joomla-Monster.com

Back to top