I Turniej Tenisa Stołowego Internatów Szkół Miasta Ostrołęki
17 marca 2016 roku odbył się I Turniej Tenisa Stołowego Internatów Szkół Miasta Ostrołęki. Organizatorem była społeczność Internatu Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 w Ostrołęce. Gościliśmy reprezentacje: Bursy Regionalnej, Internatu I Liceum Ogólnokształcącego, Internatu Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 w Ostrołęce.
W rozgrywkach wzięło udział 9 dziewczyn i 12 chłopców.
Zwycięzcami Turnieju zostali:
W kategorii dziewcząt:
I miejsce – Dominika Szymańska – Internat I LO,
II miejsce – Justyna Niewiarowska – Bursa Regionalna,
III miejsce – Aleksandra Sadłowska – Internat I LO.
W kategorii chłopców:
I miejsce – Mateusz Czajkowski – Internat ZSZ Nr 2,
II miejsce – Konrad Szyszka – Bursa Regionalna,
III miejsce – Piotr Ruszczyk – Internat I LO.
Mistrzostwa szkoły w piłce siatkowej – luty-marzec 2016
Organizatorem był UKS „Bratek” przy ZSZ nr 2 w Ostrołęce. Do mistrzostw szkoły zgłosiło się 10 zespołów w tym jedna drużyna żeńska. Zostały podzielone na dwie grupy, gdzie rozegrano mecze systemem „każdy z każdym”.
Grupa „A” -4B, 4I, 3Mw, 2Iw, 2We Grupa „B”- 4M, 3Iw, 3RB, 2Sw, 1Iw
Kolejność po grach eliminacyjnych
3Mw 10 pkt 1Iw 9 pkt
4Iw 10 3BR 8
2Iw 6 3Iw 7
4B 4 4W 5
2We 0 2Sw 1
PÓŁFINAŁY 3Mw-3BR 2 : 0 (25-23,25-18) ; |
FINAŁ MAŁY o medal brązowy 3BR - 1Iw 1 : 2 (17-25,26-24,10-15) |
FINAŁ A o medal złoty 4IW - 3Mw 3 : 0 (25-22,26-24,25-18) |
Klasyfikacja końcowa:
|
6. 2Iw |
|
Po zakończonym meczy finałowym nastąpiła ceremonia wręczenia medali i pamiątkowych dyplomów dla reprezentacji klas uczestniczących w mistrzostwach szkoły przez dyrektora szkoły oraz nauczycieli wychowania fizycznego. Ponadto statuetkę najskuteczniejszego zawodnika turnieju przyznano uczniowi klasy 1Iw – Kamil Matusiak.
II TURNIEJ SAMOOBRONY
Zajęcia strzelecko - patriotyczne na strzelnicy w Piątnicy
Dnia 11 marca 2016 roku uczniowie klas wojskowych technik informatyk oraz technik pojazdów samochodowych wzięli udział w zajęciach strzelecko-patriotycznych na strzelnicy Klubu Strzeleckiego ,,Sagittarius” w Piatnicy. Uczniowie podczas pobytu zwiedzili ekspozyjcję broni oraz teren Muzeum Fortecznego. Klasy doskonaliły umięjętności eksploatacji i konserwacji broni palnej krótkej i długiej. Po szkoleniu BHP i zapoznaiu z regulaminem strzelnicy odbyło się strzelanie z broni krótkiej małokalibrowej. Najlepszy wynik uzyskała uczennica klasy I iw Monika Kaczmarczyk. Zajęcia zakończyły się wspólnym ogniskiem klas wojskowych.
Opiekę nad uczniami w czasie zajęć sprawowali:
p.Monika Brzozowska, p.Krzysztof Złotkowski, p.Adam Podeszwa, p.Paweł Śledziewski.
VIII Ogólnopolski Konkurs Fantazji Fryzjerskiej w Warszawie pt."Kobieta najpiękniejszy kwiat natury"
GRATULUJEMY STYLISTKOM I MODELKOM
„Wszyscy jesteśmy konsumentami”
15 marca 2016r.,z okazji Światowego Dnia Konsumenta, w naszej szkole zorganizowano stoiska oraz wystawę poświęconą propagowaniu wiedzy konsumenckiej. Młodzież ze Szkolnego Klubu Przedsiębiorczych z klasy 1F, 2F i 2We pod opieką nauczycieli: B. Gocłowskiej i D. Kuleszy przeprowadziła mini konkursy, np. na określanie postaw asertywnych, uległych i agresywnych, na rozpoznawanie znaków związanych z obrotem towarowym, czy na wskazywanie uczciwych i nieuczciwych praktyk handlowych. Za prawidłowe rozwiązania dla uczestników czekały słodkie nagrody, okolicznościowe naklejki „Kupuj z głową” oraz drobne upominki.
Tego dnia odbyło się także spotkanie uczniów klas: 1B, 1F, 1We, 2W, 3R z panem Andrzejem Bednarczykiem – Miejskim Rzecznikiem Konsumentów. Młodzież dowiedziała się, że w przypadku sporu z nieuczciwym sprzedawcą lub usługodawcą każdy konsument może liczyć na bezpłatną pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów. Rzecznicy udzielają porad prawnych, interweniują u przedsiębiorców (np. poprzez przeprowadzenie mediacji lub pouczenie) czy pomagają w przygotowaniu pozwu. Uczniowie mieli okazję poznać nowe uregulowania prawne dotyczące konsumentów, obowiązujące od 25 grudnia 2014r. Uczestnicy otrzymali ulotki opracowane przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów o podstawowych prawach przysługujących konsumentowi w razie nabycia towaru wadliwego.
Aby pozyskać i utrzymać zadowolonego i lojalnego klienta każdy sprzedawca powinien przestrzegać podstawowego standardu obsługi:
„Niech każdy klient w Twojej firmie będzie
obsłużony tak, jak Ty chciałbyś być
obsłużony przez innych”