Po raz drugi, 7 lutego, uczniowie naszej szkoły gościli w siedzibie Agencji Reklamy Dentsu Poland. Pracownicy Dentsu, światowego lidera sieci agencji reklamowych, w profesjonalny sposób zaprezentowali swoją firmę, specyfikę pracy w branży reklamowej, podstawowe zasady tworzenia kampanii reklamowych czy sporządzania, tzw. briefu od klienta dla agencji. Uczniowie uczestniczyli w dyskusji odnośnie współczesnych zagrożeń środowiska naturalnego, szczególnie zanieczyszczenia wody. Dowiedzieli się jak Agencja tworzyła swoją kampanię reklamową z zakresu ekologii pod nazwą „Co roślinom w liściach gra?”.

Młodzież w  grupach, w formie warsztatowej, tworzyła symulacyjny brief marketingowy dla Dentsu na zlecenie Firmy Skoda - producenta samochodów. Efekty pracy lider grupy omawiał na forum. Zaprezentowana koncepcja była następnie oceniana przez, tzw. sztuczną inteligencję i oczywiście pracowników Agencji. Uczniowie nabywali umiejętności tworzenia kampanii reklamowej, wystąpień publicznych, kreatywnego myślenia oraz pracy w grupie.

Następnym punktem wizyty było zwiedzanie siedziby Agencji, która niewątpliwie świadczy o światowym poziomie firmy. Cała wizyta była przygotowana w profesjonalny sposób i przebiegała w miłej atmosferze. Nad całą organizacją czuwała Pani Jadwiga Jadziewicz- Social Impact Manager oraz zarządzająca projektami w ramach HR w Dentsu Polska, której serdecznie dziękujemy!

 Po wizycie w Agencji, po krótkim spacerze po Starym Mieście i posiłku, uczniowie przebywali w Muzeum Iluzji, interaktywnej, edukacyjno-rozrywkowej przestrzeni dla każdego. To miejsce niezwykłych doznań i paradoksów, gdzie przenika się rzeczywistość i złudzenia. Muzeum jest także świetnym miejscem do robienia atrakcyjnych zdjęć, z czego nasi uczniowie chętnie korzystali.

W wycieczce brali udział uczniowie klas: 1R,2R i 3R.

Organizatorzy i opiekunowie wycieczki: B. Gocłowska, D. Kulesza.

FOTO RELACJA