Uczennice z kl. 3pWR: Katarzyna Bardyszewska, Patrycja Nowacka, Kinga Prusaczyk, Maria Szabłowska oraz Wiktoria Wojtczak (lider zespołu) wzięły udział w Konkursie Rise Up, który odbywał się w dniach: 30-31 marca 2022 r.  

Organizatorem Konkursu była  Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz globalna agencja reklamowa Dentsu Polska – lider w branży komunikacji i marketingu. Do konkursu zakwalifikowało się 15 zespołów z całego kraju.

W trakcie dwudniowych webinariów oraz sesji roboczych z mentorem uczestnicy zdobywali bądź utrwalali wiedzę na temat planowania i tworzenia kampanii reklamowej. Pracowali na autentycznym briefie klienta firmy Denstu, którym jest Jeronimo Martins – właściciel sieci Biedronka.

Brief klienta dotyczył tematu niemarnowania żywności. Zadaniem zespołu było opracowanie własnej kampanii reklamowej oraz zaprezentowanie jej przez jury. Po przedstawieniu swojego pomysłu Komisja Konkursowa zadawała członkom zespołu dodatkowe pytania.

Kryteriami oceny pracy były: jakość/treść pomysłu,  innowacyjność i kreatywność rozwiązania, jakość prezentacji rozwiązania oraz praca zespołowa (team spirit).

Uczennice znakomicie „wzniosły się”  i bojowo przyjęły wyzwanie, opracowując całkowicie autorską edukacyjną kampanię reklamową, której zadaniem jest zmniejszenie marnowania żywności. Na prezentację efektów swojej pracy miały 3 minuty.

Przygotowany przez uczennice pomysł na niemarnowanie żywności można obejrzeć wykorzystując link: https://tiny.pl/9k2qm 

Nagranie głosowe dostępne do pobrania.

Informację o wydarzeniu na fb zamieściła także firma Dentsu: https://m.facebook.com/dentsuPL/

Udział w konkursie był dla uczennic nowym doświadczeniem i wyzwaniem. Kontakt i współpraca z pracownikami renomowanej  agencji reklamowej z pewnością na długo pozostanie im w pamięci. Uczennice otrzymały okolicznościowe dyplomy oraz nagrody audio.

Nadzór organizacyjny i merytoryczny nad uczennicami sprawowała B. Gocłowska.

FOTO RELACJA