Nasza szkoła, po raz kolejny, uczestniczyła w międzynarodowym przedsięwzięciu - Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości. To największe na świecie wydarzenie mające na celu promocję przedsiębiorczości wśród dzieci i młodzieży. Projekt kierowany do szkół ponadgimnazjalnych realizowany jest pod hasłem: „Otwarta firma - Biznes przy tablicy”. Udział w projekcie to szansa na pełniejsze niż w warunkach szkolnych przygotowanie młodego człowieka do podejmowania decyzji edukacyjnych i zawodowych, pomoc w rozwijaniu przedsiębiorczych zachowań w miejscu zamieszkania, umożliwienie poznania specyfiki lokalnego rynku pracy. W ramach projektu, 26 listopada 2014 r., odbyło się spotkanie uczniów klasy 2RB i 3R z panem Michałem Piersa- przedstawicielem Agencji Reklamowej „INFORMEDIA” z Ostrołęki. Celem spotkania było m.in. kształtowanie wśród uczniów postaw przedsiębiorczych związanych z marketingiem i reklamą, rozwijanie własnych pasji i zainteresowań. Uczniowie mieli szansę przekonać się, że wiedza, pracowitość , kreatywność i ciągłe doskonalenie się jest nieodłącznym elementem sukcesu oraz daje wymierne efekty w postaci lepszego funkcjonowania w dorosłym życiu.

Organizatorem spotkania byli opiekunowie Szkolnego Klubu Przedsiębiorczych: B. Gocłowska i D. Kulesza.

   
 3  5