Uczennice naszej szkoły: Paulina Domurad (lider), Wiktoria Domurad, Kinga Łępicka, Monika Żebrowska zakwalifikowały się do II etapu Programu „Mam Haka na Raka”. Przed nimi kolejne wyzwanie – konkurs „Znajdź Haka na Raka”, w którym będą miały za zadanie stworzyć projekt kampanii społecznej zachęcającej do dbania o własne zdrowie i profilaktyki w kierunku nowotworów układu limfatycznego – chłoniaków.

W związku z tym 28 marca 2014 roku wezmą udział w Warsztacie Kreatywnym, podczas którego poznają tajniki tworzenia kampanii społecznych. Do Warsztatu Kreatywnego zapraszani są specjaliści z dziedziny marketingu i reklamy, którzy przekazują uczestnikom programu wiedzę na temat projektowania kampanii społecznych. Jest on realizowany w formie spotkania online, podczas jego trwania młodzież ma szansę zadawać pytania gościom i ekspertom, uzupełniając w ten sposób swoją wiedzę nt. tworzenia kampanii, która ma wpłynąć na zmiany postaw polskiego społeczeństwa.

Projekt kampanii społecznej musi zawierać:

• szczegółowy opis głównej koncepcji z uwzględnieniem celów kampanii • hasło kampanii • scenariusz spotu telewizyjnego wraz z amatorską wersją propozycji filmu

• storyboardy ilustrujące sekwencję ujęć zdjęciowych spotu telewizyjnego (maksymalnie 6 klatek). • koncepcję spotu radiowego i tekst lektora wraz z amatorską wersją propozycji spotu • koncepcję plakatu zawierającego hasło kampanii

• propozycję adresu strony www dedykowanej kampanii.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy wspomogli „Hakowiczki" w dotychczasowych działaniach.

Opiekun zespołów – Renata Florczak